NOVÁ VIZUÁLNA IDENTITA GALÉRIE M.A.BAZOVSKÉHO
Galéria Miloša Alexandra Bazovského v Trenčíne sa môže od marca pýšiť novou vizuálnou identitou. Vďaka Fondu na podporu umenia získala finančné prostriedky na vypracovanie manuálu grafickej identity. Galéria má nový vizuál grafických výstupov a propagačných materiálov. Pôvodné logo od Miroslava Cipára, ktoré bolo zo série jeho prísne geometrických značiek, bolo doplnené o názov galérie.
"Chceli sme pre galériu vizuálne jednotnú, atraktívnu a ľahko zapamätateľnú grafickú prezentáciu, ktorú si inštitúcia so skoro 50-ročnou históriou zaslúži. Začiatkom roka sme spustili billboardovú a citilightovú kampaň v Trenčíne", povedala Barbora Varga Petríková, riaditeľka galérie.
Galéria každoročne pripravuje a organizuje okrem troch stálych expozícií viacero krátkodobých výstav, ktoré dopĺňa o kreatívne sprievodné podujatia. Jednotný grafický vizuál má za cieľ pozitívne a na úrovni prezentovať činnosť galérie smerom k návštevníkom.
Novú vizuálnu identitu Galérie Miloša Alexandra Bazovského v Trenčíne vymyslela reklamná agentúra ASAPRINT z Trenčína. Tá navrhla princíp vizuálnej komunikácie, typografiu, farebnosť a tiež zmenu fontu loga galérie. Grafický a textový materiál je rozdelený viditeľnou mriežkou. Inšpirácia pre mriežku ako základný prvok identity pochádza z loga a s logom harmonicky koreluje.
"Veľmi sa tejto zmene tešíme a postupne chceme nový vizuál zapracovať do všetkých výstupov galérie", povedala Barbora Varga Petríková, riaditeľka galérie.
Projekt z verejných zdrojov podporil Fond na podporu umenia.